Subject: Edastamine vastavalt kuuluvusele - FW: Tallinna Transpordiameti dokument
From: "Daisy Indriko" <[email-masked]>
To: "vana RAM Info"
Date: Mon, 21 Apr 2025 12:18:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Veho AS esindaja Tarvi Hirv on teinud 11.03.2025 pöördumise seoses Tallinna 
liikluskorraldusega Tooma tänav T1 (katastritunnusega 78401:101:5456) 
kinnisasjal. Tooma tänav T1 kinnisasja valitseja on Rahandusministeerium. 
Edastan pöördumise vastavalt kuuluvusele.

Lugupidamisega

	Daisy Indriko
kasutusõiguste ja maade arvestuse büroo vanemspetsialist
+372 5377 6228

Maa- ja Ruumiamet
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.maaruum.ee/> www.maaruum.ee

Mustamäe tee 51, Tallinn

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, April 21, 2025 7:41 AM
To: MA Üldpost <[email-masked]>
Subject: Tallinna Transpordiameti dokument

Tere

Teile on saadetud Tallinna Transpordiameti dokumendihaldussüsteemist 
digiallkirjastatud dokument:

Pealkiri: Tooma T1 parkimiskorraldus
Reg. kpv: 17.04.2025
Reg. nr: 4-1/25/190-2

TÄHTIS: Vastamiseks kasutage ainult e-posti aadressi 
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Digiallkirjastatud dokumendi avamiseks on vaja ID-tarkvara, mis on 
kättesaadav veebiaadressilt: 
<https://www.id.ee/artikkel/paigalda-id-tarkvara/> 
https://www.id.ee/artikkel/paigalda-id-tarkvara/ .

Kui vajate tehnilist tuge digiallkirjastatud dokumendi avamiseks, leiate
abi veebiaadressilt:  <https://www.id.ee/id-abikeskus> 
https://www.id.ee/id-abikeskus .

Tallinna Transpordiamet

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.